Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010
Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010
image TO image
Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010
1st
Σάββατο 28 Αυγούστου 2010
(30) DAYS OF SUMMER
ενα πραγμα θα σου πω "ποποποποπο"
...τι καλοκαιρι ηταν κ αυτο? ειμαστε ανωμαλοι..pervertides ολοι μας, καλα τα λεγε ο ισπανος!
πανεμορφη σιφνος... ακομα πιο απολαυστικο το σκουταρι.
tsamina mina eh eh waka waka eh eh ..por que esto es africa και give me freeδομ, give me fire, give me reaσον, take me higher!
θα μου λειψουν ολοι και ολα!
ο καλαμάρδο, ο πατρίθιο, ο ισπανος μπομ ντε μποχας, το μπούργκερ κρανγκερμπούργκερ!
η χρυσοπηγη, το στενο, η γωνια με τα σοκολατενια μπισκοτα-κολαση, το κατερινιω, η ομορφη θεα απο το μπαλκονακι μας, το μποτζι, τα φρουτενια κοκτειλς...
ο γκάι, η γαριδα, ο carlos ("you can call me carlito"), o michel, i virginia k i marta!
οι ατελειωτες ωρες στην θαλασσα, το θαλασσιο μπασκετ, οι pim pam toma lacasitos, οοο milooos.. το τραγουδι μου "η νεφελη, η νεφελη ειναι ανωμαλη κ του αρεσει να ειναι ανωμαλη" (..παντα με ισπανικη προφορα!)
τα βραδινα μας γευματα στη βεραντα με tapas, sobrasada de mayorka και paella!
ποιος θα μου λεει τωρα οτι τζιμπαω? ποιος θα μου πιανει ψαρια με τον δικο του ξεχωριστο τροπο? ποιον θα ακουω τωρα να μου λεει συνεχεια "πάαμεε? vamooos?" ..?? ποιος θα τραγουδαει τωρα "oooh u touch my tralala...mmmm my ding ding dong" ? Ποιος θα μου λεει τωρα "perdona me" για να απαντησω "σε περδονάω?
εχω κ αλλες ερωτησεις.. γιατι να μενετε στην ισπανια?βλαμενα!μου λειπετε ..ή καλυτερα, μου λυπαται! χαχαχαχα ή jajajajaja ή ξαξαξαξα ή οτζατζατζατζα ή τζατζατζα
οπως και να χει .. θα ξανασυναντηθουμε μεχρι το επομενο σκουταριωτικο καλοκαιρι .. και θα εχω μαθει κ ισπανικα μεχρι τοτε..
θα 'στε για παντοτε το καλοκαιρι μου !!!
Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010
electrik feelin*

παλιά, αγαπημένα και ηλεκτρονικά...
1. 16B feat. Morel - Escape (Driving To Heaven
2. Orbital - Halcyon On and On
3. Orbital - One perfect sunrise
4. Tiesto - Ten seconds before sunrise
5. Liberto - No idea
6. Paris & Haley - Blue bell knoll
7. Nina Simone & Felix Da Housecat - Sinnerman
8. Djuma Soundsystem - Les djinns (Trentemoller remix)
9. Orbital - Beached
10. Moby - Porcelain
Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010
tango with lions
..είναι έλληνες και είναι τέλειοι !!
I got a secret to tell you
but I won't say it ...
I need your love and I love your touch*
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




